Starea comenzii x
Iesire
  • Contact

Cele mai frecvente intrebari

Enciclopedie Anvelope

  • *
  • Acvaplanare
  • Adancimea minima a profilului
  • Aderenta
  • Aer conditionat
  • AM8
  • AM9
  • Ambreiaj
  • Amortizoarele
  • AMP
  • Ampatament
  • AMS
  • Anvelopa directionala
  • Anvelopa run-flat
  • Anvelope pentru vehicule comerciale
  • Anvelope cu crampoane (tinte/tepi/cuie)
  • Anvelope DA
  • Anvelope de iarna
  • Anvelope de tip C
  • Anvelopele de tip diagonal
  • Anvelope de tip radial
  • Anvelope de vara
  • Anvelope late
  • Anvelope low-profile
  • Anvelope mixte
  • Anvelope off-road
  • Anvelope PR
  • Anvelope ranforsate
  • Anvelope Slick
  • Anvelopele pentru curse
  • Anvelopele resapate
  • AO
  • Arc lamelar
  • ASC+T
  • Asistenta la franare
  • Atas
  • Ax cardanic
  • Axele
  • B
  • B1
  • Bar
  • Bare plafon longitudinale
  • Bateria de acumulatoare
  • BC
  • Benzina
  • Biturbo
  • BL
  • BLT
  • Pompa Servofrana
  • Brat suspensie in trei puncte
  • BSL
  • BSS
  • BST
  • BSW
  • Catalizator
  • Cauciucuri pentru toate anotimpurile (Allseason)
  • Centura de siguranta automata
  • Centura de siguranta in 2 puncte
  • Centuri de siguranta cu pretensionare pirotehnica
  • Cifra octanica
  • Circuitul de ulei
  • Clasificarile claselor de asigurare Casco
  • Climatizarea automata
  • CN
  • Coloana de directie telescopica
  • Combustibili
  • Reductorul fortei de franare
  • Compresor
  • Compusi de cauciuc
  • Computer de bord
  • Consumul de combustibil
  • Cordurile de întărire
  • Crash-test
  • Cumpararea si montarea anvelopelor
  • DDE
  • Depozitarea anvelopelor
  • Deteriorarile anvelopelor si repararea acestora
  • Dezechilibrul
  • Discul de ambreiaj
  • Distanta de franare
  • Distributia fortei de franare
  • DSB
  • Durata de viata a unei anvelope
  • Duzele de pulverizare incalzite pentru parbriz
  • Echilibrare
  • ECOIMPACT
  • EL
  • EMT
  • ENWL
  • F
  • Filtru de ulei
  • Filtrul de polen
  • Forta centrifuga
  • FP
  • FR
  • Frana de mana
  • Frane electrice
  • FSL
  • G/S
  • G1
  • Geamuri electrice
  • Masele
  • Greutatea pe anvelope
  • GRNX
  • GW
  • Hidrocarburi
  • Identificare ECE (Economic Commission for Europe)
  • Inaltimea marginii anvelopei
  • Incarcatura pe plafon
  • Indicele de viteza
  • Inelul interior
  • Injectoarele PD (Pompe Düze)
  • Intercooler
  • Invelisul anvelopei
  • Izolatia fonica
  • J
  • Jante
  • JRS
  • K1
  • kPa
  • L
  • Lamele
  • Lanturile pentru zapada (antiderapante)
  • Lichidul de frana
  • LS
  • LT
  • Luminile de frana
  • M3
  • Marcaj fata / spate
  • Marcajul M+S
  • Marcajul M/C
  • Marcajul pe anvelope
  • Masa remorcabila
  • MC
  • MC1
  • Mecanism de reglare pe inaltime a centurilor de siguranta
  • MFS
  • MFSL
  • ML
  • MO
  • MO Ext.
  • MO1
  • MOE
  • Monoxidul de carbon
  • Motor
  • Motor cu cilindrii in linie
  • Motorul de tip boxer
  • Motorul diesel
  • MST
  • Muchia anvelopei
  • N0
  • N1
  • N2
  • N3
  • N4
  • N5
  • N6
  • NHS
  • Numarul DOT
  • NW
  • NWS
  • NWW
  • OBL
  • OGL
  • Oglinzi electrice
  • Oglinzile asferice
  • Operatia de transmitere/echilibrare
  • ORBL
  • ORWL
  • OWL
  • OWLS
  • OWT
  • P
  • P Zero Label
  • Parbriz incalzit
  • Particulele de funingine diesel
  • Pedala de siguranta (deformarea programata)
  • Placute de frana
  • Pneuri de joasa presiune
  • Pompa de benzina
  • Barele transversale
  • Presiunea aerului
  • Profilul anvelopelor
  • Protectie anticoroziva
  • PSWW
  • Puterea motorului
  • Radiatorul
  • RBL
  • RBT
  • Recanelare
  • Reciclarea
  • RED
  • Red Letter
  • Rezistenta la detonare
  • Rezistenta la rulare
  • RF, reinf
  • RO1, RO2
  • ROBL
  • Anvelopele asimetrice
  • ROWL
  • RPB
  • RRBL
  • RSB
  • Rulou portbagaj
  • runflat
  • RWL
  • Sasiul
  • Suspensile (axe)
  • Suspensia
  • Amortizoare
  • Directia
  • Franale
  • Rotile (Jante si anvelope)
  • Sasiul face legatura intre caroseie si carosabil si in acest sens este raspunzator de confortul si tinuta la drum a autovehiculului. Constructorii de automobile incearca sa gaseasca un compromis intre tinuta sigura la drum si confortul unui autovehicul. Problema e ca nici care nu o exclude pe cealalta dar o influenteaza puternic. Sasiurile ranforsate ofera pe de-o parte o siguranta mai mare in timpul condusului, adica o aderenta mai buna, stabilitate, tinuta la drum foarte buna, intarzieri bune, dar intotdeauna are influenta asupra confortului. Limuzinele de lux, desi sunt confortabile, dar niciodata nu pot fi conduse in stil sportiv ca un Ferrari sau un Porsche.
  • SBL
  • Senzor de accident
  • Senzor de viteza
  • Servodirectia
  • Servotronic
  • Siguranta activa
  • Înapoi